Ερωτευτείτε… την κίνηση!

Λένε… πως μία εικόνα, χίλιες λέξεις…

…πρέπει να δεις από κοντά το ανανεωμένο Fiddle για να διαπιστώσεις την κλασική ομορφιά και την τελειότητα στο φινίρισμα παραγωγής του νέου scooter της SYM.

• Μεγαλύτερη ιπποδύναμη

• Περισσότεροι χώροι

• Οικονομικότερο

• Γοητευτικό

• Άνετο και πρακτικό

FIDDLE 125 TOP BOX

2.585

Συμπεριλαμβάνει ομοιόχρωμο TOP-BOX 33lt με κοινό κλειδί οχήματος & βαλίτσας

Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΨΥΞΗΑερόψυκτο
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ:1 / 2
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI CONTINENTAL
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΙΣΧΥΣ11,5 ps /8500rpm
ΡΟΠΗ10,3Nm /6500rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.2 L / 100 km
(WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ6.2 L
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)125kg
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)1880 x 675 x 1115mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ780mm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 226 mm
με διπίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 220 mm
με διπίστονη δαγκάνα + CBS
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Τηλεσκοπικό
Πιρούνι
90mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Διπλό ρυθμιζόμενο
78mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.110/70-12
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.120/70-12

FIDDLE 125 TOP BOX

Φωτιστικά σώματα LED

Με LED vintage σχεδίασης στρογγυλό φανάρι, φώτα ημέρας και πίσω φωτιστικό σώμα, το Fiddle προσφέρει μια σύγχρονη άποψη με κλασικό σχεδιασμό.

LCD πίνακας οργάνων

Το FIddle είναι εξοπλισμένο με νέας σχεδίασης ευανάγνωστο πίνακα οργάνων

Βέλτιστη απόδοση & Euro 5

Ο νέος 4χρονος, αερόψυκτoς, 2βάλβιδος, SOHC, κινητήρας του Fiddle, αποδίδει 11,5 ps στις 8500 σ.α.λ με κατανάλωση μόλις 2,2L/100km (WMTC3)

Σύστημα A.L.E.H.

Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα ανάρτησης του κινητήρα.
Αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις.
Προσφέρει σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση.
Αυξάνει τη σταθερότητα και την ασφάλεια του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς.

2 Δισκόφρενα και CBS

Πίσω δισκόφρενο 220mm και 226 mm εμπρός με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του οχήματος για μειωμένη απόσταση ακινητοποίησης

Εύκολος ανεφοδιασμός & βέλτιστη κατανομή βάρους

Ο ανεφοδιασμός καυσίμου γίνεται πλέον ευκολότερος καθώς η τάπα του ρεζερβουάρ μεταφέρθηκε στο εσωτερικό της ποδιάς χωρίς να απαιτείται μετακίνηση των αναβατών για τον ανεφοδιασμό καυσίμου.

Το δοχείο καυσίμου μεταφέρθηκε χαμηλά κάτω από τα πόδια του αναβάτη, μετακινώντας το κέντρο βάρους χαμηλότερα, ενώ παραχωρεί επιπλέον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.

21L αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα

Μεγάλη και πρακτική σέλα

Νέο αφρώδες υλικό και αντιολισθητικό ύφασμα.

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.